بهترین وکیل اداره کار در تهران

بهترین وکیل اداره کار

رابطه میان کارفرما و کارگر جزء موضوع ‌های مهمی است که از لحاظ حقوقی بسیار اهمیت دارد و قسمت زیادی از جامعه با آن درگیر هستند. در بعضی مواقع امکان ایجاد اختلاف بین کارگر و کارفرما وجود دارد که این اختلاف در برگیرنده موضوعاتی مثل حقوق و دستمزد، بیمه کارگر، فسخ شدن قرارداد، تعهدات طرفین و… است. برای انجام مراحل شکایت و اطلاع از حق و حقوقی که کارفرما و کارگر دارند باید حتماً از مشاوران ماهر در این زمینه که به قوانین کار کاملاً مسلط هستند مشاوره و در حل اختلاف و دعاوی حقوقی از آن‌ها کمک بگیرید ما در این مقاله شما را با بهترین وکیل اداره کار در تهران آشنا می‌کنیم.

فهرست مطالب

وکیل و مشاور اداره کار کیست؟

مشاور حقوقی اداره کار شخصی متخصص است که به تمام قوانین کار آگاه بوده و با تسلط کامل کارگر و کارفرما را در تمام مراحل حل اختلاف و دعاوی حقوقی مرتبط با روابط کار همراهی کند. مشاوره حقوقی اداره کار فردی متخصص و با تجربه در امور مربوط به روابط کار و اداره کار است و به عنوان مشاور و یا وکیل در اداره کار وظیفه تنظیم کردن دادخواست ‌ها و یا سند‌ های دفاعی با توجه به اختلاف مورد نظر را بر عهده دارد.

مشاور و وکیل اداره کار چه وظایفی دارد؟

وکیل و مشاور آگاه به قوانین کار می‌تواند به نمایندگی از موکل خود اعم از کارگر و یا کارفرما، در جلسات اداره کار حضور یابد. وکیل و مشاور اداره کار باید به مقرارت مربوط به اداره کار کاملاً تسلط داشته و به کارگر و کارفرما برای دریافت کردن حق و حقوق خود و به وجود آمدن شرایط کاری منصفانه کمک کند.

این مشاوران از تمام قوانین مربوط به کار، تعهدات موجود در قرارداد‌ ها و فرایندی که در حل اختلاف باید طی شود اطلاع دارند و هر گونه دادخواست و یا لایحه‌ای را برای شما تنظیم می‌کنند و به اختلاف موجود رسیدگی می‌کنند.

از وظایف اولیه مشاور و وکیل اداره کار تنظیم نمودن دادخواست با توجه به بررسی‌ های اختلاف مورد نظر و استدلال ‌های صورت گرفته از آن و ارائه پرونده به اداره کار است. هدف از کار وکیل و مشاور اداره کار ارائه دادن مشاوره و انجام وکالت برای کارگران و کارفرمایان در برابر مشکلات قانونی در زمینه حقوق، دستمزد ، بیمه و… است.

یک مشاوره حقوقی اداره کار علاوه بر اینکه وظیفه مشاوره را بر عهده دارد می‌تواند در جلسات مربوط به هیئت‌ های حل اختلاف نیز شرکت کرده و از حق و حقوق موکلان خود دفاع نماید. شرکت در جلسات اداره کار توسط یک مشاور و وکیل حقوقی می تواند شانس پیروزی پرونده شما را افزایش دهد.

حل اختلاف از وظایف وکیل اداره کار

از جمله وظایف مهم مشاور اداره کار حل کردن اختلافات موجود بین کارگر و کارفرما است تا با میانجیگری کردن اختلاف ایجاد شده را حل کنند. اختلاف ایجاد شده ممکن است به دلیل حقوق و دستمزد، بیمه فرد، قرارداد و یا موارد مربوط به سیاست‌ های موجود در محل کار باشد و مشاوران با تخصصی که دارند برای حل کردن این اختلاف از راه‌ های منصفانه عمل می‌کنند.

مشاوران حقوقی اقدام به تعامل با کارفرما و کارگران کرده تا از موضوعات و اختلاف مورد نظر، اطلاعات و آگاهی لازم را به دست آورند و با تجزیه و تحلیل‌ های قانونی انجام شده به نتیجه‌ای مؤثر برای حل کردن اختلاف ایجاد شده برسند.

وکیل اداره کار و یا مشاور اداره کار وظیفه‌ دفاع از حقوق موکلان خود را در اداره کار دارد و در جلسات حل اختلاف، از منافع مربوط به کارگر و یا کارفرما با ارائه استدلال‌ هایی که قانع‌کننده هستند، دفاع می‌کند.

بهترین مشاور و وکیل اداره کار در تهران کیست؟

یکی از بهترین مشاور‌ها و وکلای اداره کار در تهران که در کار خود بسیار خبره هستند خانم سمیه عبدالوند، نویسنده و مؤلف کتاب دوامضا است که حدود ۲۰ سال فعالیت مشاوره‌ای در زمینه‌ قانون کار، امور مربوط به قرارداد‌ها و منابع انسانی دارند. در این مدت خانم سمیه عبدالوند با انجمن‌ هایی چون‌ اتیسم ایران، شرکت‌ های فعال در حوزه نفت، شرکت ‌های راه آهن، برگرلند، سالن ‌های زیبایی و… همکاری داشته‌اند.

اگر به دنبال بهترین وکیل اداره کار در تهران هستید خانم سمیه عبدالوند بالای ۹۵ درصد پرونده موفق در اداره کار داشته‌اند و می‌توانید با خیالی راحت رسیدگی به پرونده ‌های خود و شرکت در جلسات را به‌ ایشان بسپارید. ‌ایشان جزء بهترین وکلای اداره کار در تهران هستند و در رسیدن شما به حق و حقوق و اجرای عدالت تمام تلاش خود را می‌کنند.

تیم سمیه عبدالوند بهترین وکیل و مشاور اداره کار در تهران

مجموعه دوامضا زیر نظر خانم سمیه عبدالوند همراه با تیم حقوقی مجرب در زمینه روابط کار و منابع انسانی فعالیت کرده و جزء بهترین ‌ها در زمینه مشاوره و وکالت در اداره کار هستند. این مجموعه در زمینه‌ روابط کار و قوانین کار متخصص بوده و به کارگران و کارفرمایان در این زمینه خدمات ارائه می‌کنند.

بهترین وکیل اداره کار در تهران

خدمات تیم دوامضا و سمیه عبدالوند

از جمله خدماتی که خانم عبدالوند و تیم حرفه‌ ای که دارند ارائه می‌دهند می‌توان موارد زیر را عنوان نمود:

خانم عبدالوند با علم و تخصصی که دارند مجموعه ‌ای جامع از فرم‌ ها و قرارداد‌ ها تنظیم نموده و در اختیار شما کارفرمایان گرامی قرار داده است تا با استفاده از آنها و با خیالی راحت قراردادی کامل و جامع را با پرسنل خود منعقد نمایید. این مجموعه شامل موارد زیر است:

  • مجموعه ‌ای جامع از فرم ‌ها و قراردادهای مخصوص پزشکان و کلینیک‌ ها
  • مجموعه جامع از فرم‌ ها و قرارداد‌های مخصوص سالن‌ های پزشکی
  • مجموعه جامع از قرارداد ها و فرم‌ های اداری شرکت ‌ها و استارت آپ ‌ها
  • مجموعه جامع از فرم‌ ها و قرارداد‌ های آموزشگاه‌ ها و مدارس

فرم‌های تنظیم شده توسط خانم سمیه عبدالوند و مجموعه دو امضا عبارتند از:

  • قرارداد مشاوره برای پرسنل مدارس
  • فرم ماموریت ساعتی
  • قرارداد عدم افشای اطلاعات و عدم رقابت ویژه سالن ‌های زیبایی
  • اجاره صندلی آرایشگاه و قرارداد
  • فرم تحویل اموال برای پرسنل مدارس
  • فرم مرخصی سالن زیبایی
  • قرارداد کار تمام وقت ویژه سال ۱۴۰۳
  • آیین‌نامه مرخصی
  • قرارداد عدم رقابت و عدم افشای اطلاعات ویژه شرکت ‌ها
  • قرارداد کار ساعتی
  • لیست اموال سالن زیبایی
  • فرم استخدام
  • فرم تسویه حساب
  • قرارداد ادمین اینستاگرام برای سالن ‌های زیبایی
  • فرم تحویل اموال.

تفاوت وکیل و مشاور اداره کار چیست؟

به شخصی که به انتخاب دیگری (شخص حقیقی و حقوقی) با وکالت مدنی یا حقوقی برای انجام دادن کاری مأمور می‌گردد وکیل می‌گویند. وکیل وظیفه‌ ارائه دادن مشاوره حقوقی را بر عهده داشته و با داشتن نمایندگی از طرف آن‌ها می‌تواند در جلسات دادگاه حضور یابد.

به فردی که با داشتن تسلط بر قوانین حقوقی به ادارات و سازمان‌ ها و مؤسسات مشاوره می‌دهد و در گرفتن تصمیم‌ های مهم از لحاظ حقوقی و جلوگیری از ضرر و زیان ‌های عمده به مدیران کمک می‌کند، مشاور حقوقی می‌گویند.

مطابق ماده ۲۲ آیین دادرسی کار هر یک از طرفین دعوی می‌توانند برای خود یک نفر نماینده تام الاختیار انتخاب و معرفی نمایند.

مطابق ماده ماده ۲۳ آیین دادرسی کار نماینده منتخت شخص حقیقی است که به موجب سند رسمی یا عادی انتخاب و معرفی می شود.

راه‌های ارتباط با ما

جهت دریافت مشاوره در رابطه با روابط کار و استفاده از کلاس ‌های آموزشی و همچنین شرکت در جلسات اداره کار و تهیه قرارداد پرسنل می‌توانید از تخصص خانم عبدالوند برای بهتر پیش بردن کار‌های خود استفاده کنید و راه‌های ارتباطی با‌ ایشان بدین گونه است:

دریافت وقت مشاوره:

۰۹۱۲۶۷۵۰۸۳۸

تلفن دفترکار:

۰۲۱۲۲۰۰۴۹۸۶

آدرس دفتر:

تهران. خیابان شریعتی. مترو قلهک. نبش خیابان سرافراز. برج کارال. طبقه ششم.واحد ۱۲

ساعات کاری:

ساعت ۸ الی ۱۷ عصر جز روز‌های پنج شنبه و جمعه

ورود به سایت
نام کاربری / ایمیل / شماره موبایل خود را وارد کنید
بازیابی کلمه عبور
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
ورود به سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ثبت نام در سایت
شماره موبایل / ایمیل را تایید و اطلاعات را تکمیل کنید
ثبت نام در سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر