درخواست تنظیم قرارداد کاری اختصاصی آنلاین

تنظیم قرارداد اختصاصی کاری برای تمام مشاغل و حوزه‌های کاری در مجموعه دو امضا

یکی از خدمات مجموعه حقوقی دو امضا، تنظیم قراردادهای کاری اختصاصی است. تنظیم حرفه‌ای و حقوقی قرارداد کار، به عنوان اولین مرحله شروع یک مسیر جدید، شما را از اختلافات و مشکلات احتمالی در آینده نجات می‌دهد.

مطابق ماده 7 قانون کار، قرارداد کار عبارت است از قرارداد کتبی یا شفاهی که به موجب آن کارگر در قبال دریافت حق‌السعی، کاری را برای مدت موقت، یا مدت غیر موقت برای کارفرما انجام می‌دهد.

مانند هر فرم حقوقی دیگری، تنظیم قرارداد کار نیز اصول و قواعد حقوقی خاص خودش را دارد؛ قوانین کار، دستورالعمل‌ها‌ی جدید دیوان عدالت اداری و آیین‌نامه‌های مختلف، باعث افزایش پیچیدگی تنظیم قراردادهای کاری می‌شود.

تفاوتی ندارد که کارمند باشید یا کارفرما، از آنجایی که قرارداد کاری اولین مرحله‌ی یک همکاری شغلی است، برای شروع نیاز است با متخصصان حوزه روابط کار مشورت کنید؛ تا با تنظیم قراردادی حرفه‌ای و اصولی، از بروز اختلافات و شکایات آتی جلوگیری کنید.

چرا تنظیم قرارداد اختصاصی و اصولی؟

1- یک قرارداد اختصاصی و شخصی سازی شده، باعث پیشگیری از بروز اختلاف نظرها و مشکلات حقوقی در آینده می‌شود.

2- در روند تنظیم قراردادهای اختصاصی، به دلیل عدم استفاده از فرمت‌های آماده‌ی کلی، طرفین به طور کامل و شفاف از وظایف و حقوق خود آگاه می‌شوند.

3-یکی از بزرگترین معضلات افراد در زمان شکایت از کارفرما در اداره کار، نداشتن قرارداد و عدم توانایی در اثبات رابطه کاری است، با تنظیم آنلاین قرارداد کاری، هر کدام از طرفین قرارداد، یک نسخه‌ی کامل از قرارداد را در اختیار خواهد داشت.

روند ثبت درخواست :

1- ثبت اطلاعات خود (اعم از اطلاعات هویتی و راه ارتباطی )

2- توضیح قرارداد درخواستی و حوزه فعالیت

3- آماده سازی نسخه اولیه قرارداد توسط متخصصین مجموعه دو امضا طی مدت زمان حداکثر 48 ساعت

4- ارسال نسخه اولیه قرارداد برای شما و دریافت بازخورد

5- اصلاح قرارداد مطابق با خواست و نیاز شما

6- ارسال نسخه نهایی قرارداد اختصاصی شما

 

درخواست تنظیم قرارداد اختصاصی

"(اجباری)" indicates required fields