درخواست تنظیم قرارداد کاری اختصاصی آنلاین

یکی از خدمات مجموعه حقوقی دوامضا، تنظیم قراردادهای کاری اختصاصی است. تنظیم حقوقی قرارداد کار، به عنوان اولین مرحله شروع یک مسیر جدید، شما را از اختلافات و مشکلات احتمالی در آینده نجات می‌دهد. برای شروع کافی است تا با متخصصین حقوقی ما در تیم سمیه عبدالوند تماس بگیرید تا تنظیم قرارداد کاری شما به صورت حرفه‌ای و قانونی انجام بگیرد.

مطابق ماده 7 قانون کار، قرارداد کار عبارت است از قرارداد کتبی یا شفاهی که به موجب آن کارگر در قبال دریافت حق‌السعی، کاری را برای مدت موقت، یا مدت غیر موقت برای کارفرما انجام می‌دهد.

مانند هر فرم حقوقی دیگری، تنظیم قرارداد کار نیز اصول و قواعد حقوقی خاص خودش را دارد؛ قوانین کار، دستورالعمل‌ها‌ی جدید دیوان عدالت اداری و آیین‌نامه‌های مختلف، باعث افزایش پیچیدگی تنظیم قراردادهای کاری می‌شود.

تفاوتی ندارد که کارمند باشید یا کارفرما، از آنجایی که قرارداد کاری اولین مرحله‌ یک همکاری شغلی است، برای شروع نیاز است با متخصصان حوزه روابط کار مشورت کنید؛ تا با تنظیم قراردادی حرفه‌ای و اصولی، از بروز اختلافات و شکایات آتی جلوگیری کنید.

تنظیم قرارداد اختصاصی کاری برای تمام مشاغل و حوزه‌های کاری در مجموعه دوامضا

تنظیم قرارداد اختصاصی برای تمام مشاغل و حوزه‌های کاری یکی از مهمترین خدمات در مجموعه دوامضا است. این فرایند کاری پیچیده است و خارج از توان و دانش کارفرمایان یا همکاران منابع انسانی است. اما نگران نباشید در هر حوزه کاری که فعالیت می‌کنید، دوامضا تنظیم قراردادهای کاری شما را انجام می‌دهد.

تنها کاری که شما انجام می‌دهید این است که پس از تهیه و تأیید قرارداد، باید کارکنان را در جریان قرارداد جدید قرار داده و به آنها آموزش‌های لازم را ارائه دهید. اما بد نیست بدانید که فرایند تنظیم قرارداد حقوقی مراحل مختلفی دارد:

1. بررسی قوانین و مقررات مرتبط با قراردادهای کاری در کشور: باید قوانین و مقررات مربوطه در زمینه قراردادهای کاری را بررسی کنید تا مطمئن شوید قرارداد پیشنهادی با قوانین موجود مطابقت دارد.

2. شناسایی نیازها و شرایط مورد نظر برای هر شغل و حوزه کاری: هر شغل و حوزه کاری ممکن است نیازها و شرایط خاصی داشته باشد که باید در قرارداد لحاظ شود. بنابراین نیاز است که این موارد به طور دقیق بررسی و شناسایی شوند.

3. تهیه قرارداد استاندارد با بندهای قابل تغییر: بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده در مرحله قبل، می‌توان یک قرارداد استاندارد را تهیه کرد که بخش‌های قابل تغییر برای هر شغل و حوزه کاری جداگانه تعریف شده باشد.

4. بررسی و تأیید قرارداد توسط مشاوران حقوقی: قبل از ابلاغ قرارداد نهایی، بهتر است آن را توسط مشاوران حقوقی متخصص بررسی و تأیید کنید تا مطمئن شوید که قرارداد از لحاظ قانونی و محتوایی کامل و مناسب است.

چرا تنظیم قرارداد اختصاصی و اصولی ضروری است؟

یک قرارداد اختصاصی و شخصی سازی شده، باعث پیشگیری از بروز اختلاف نظرها و مشکلات حقوقی در آینده می‌شود. در روند تنظیم قراردادهای اختصاصی، به دلیل عدم استفاده از فرمت‌های آماده‌ی کلی، طرفین به طور کامل و شفاف از وظایف و حقوق خود آگاه می‌شوند.

یکی از بزرگترین معضلات افراد در زمان شکایت از کارفرما در اداره کار، نداشتن قرارداد و عدم توانایی در اثبات رابطه کاری است، با تنظیم آنلاین قرارداد کاری، هر کدام از طرفین قرارداد، یک نسخه‌ کامل از قرارداد را در اختیار خواهد داشت.

روند ثبت درخواست تنظیم قرارداد حقوقی

برای ثبت درخواست تنظیم قرارداد توسط وکیل و مشاور اداره کار در مجموعه دوامضا کافی است تا مراحل زیر را طی کنید:

1- ثبت اطلاعات خود (اعم از اطلاعات هویتی و راه ارتباطی)

2- توضیح قرارداد درخواستی و حوزه فعالیت

3- آماده سازی نسخه اولیه قرارداد توسط متخصصین مجموعه دو امضا طی مدت زمان حداکثر 48 ساعت

4- ارسال نسخه اولیه قرارداد برای شما و دریافت بازخورد

5- اصلاح قرارداد مطابق با خواست و نیاز شما

6- ارسال نسخه نهایی قرارداد اختصاصی شما.

با طی کردن این مراحل نسخه نهایی قرارداد اختصاصی شما برایتان ارسال خواهد شد. این قرارداد در دو فرمت word و PDF برای شما ارسال می‌شود. درنتیجه امکان درج یا تغییر اطلاعات را خواهید داشت. برای شروع اطلاعات خود را در فرم وارد کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

[gravityform id=”3″ title=”true”]