استخدام و فرصت شغلی در مجموعه دو امضا
فرصت‌های جذب و استخدام در مجموعه دو امضا

استخدام و فرصت‌های شغلی در مجموعه دو امضا

ما در مجموعه دو امضا، به ارزش بالای نیروی انسانی واقف هستیم. قلب تپنده مجموعه دو امضا و دلیل پیشرفت ما، نیروی انسانی متخصص و مجرب است. نیروی انسانی کارآمد با انگیزه و توان بالا باعث پیشرفت و حرکت رو به جلو در هر مجموعه‌ای خواهد بود. به همین دلایل مجموعه دو امضا به صورت مستمر و همیشگی، در پی جذب افراد توانمند و متخصص در حوزه‌های مختلف مورد نیاز خود است.

استخدام شروع یک تعهد دو طرفه 

بدون شک فرآیند جذب و استخدام در هر سازمان و شرکتی از قواعد و فرهنگ داخلی همان مجموعه پیروی می‌کند. از بهترین روش‌ها برای سنجش میزان حرفه‌ای بودن هر مجموعه‌ای، بررسی روش‌های جذب و استخدام آن است. از اولین ارتباط بین کارجو و سازمان تا عقد قرارداد و شروع همکاری مسیری بسیار شفاف برای سنجش اخلاق سازمانی یک مجموعه است. استخدام همیشه فرآیندی خاص و نیازمند طراحی استاندارد است. به همین دلیل در مجموعه دو امضا با اتکا بر واحد منابع انسانی، تمام تلاش خود را کرده‌ایم که فرآیند جذب و استخدام را به خوبی مدیریت کنیم و احتمال بروز مشکلات را هم برای کارجو و هم برای مجموعه به حداقل برسانیم.

 

فرصت شغلی راهی برای پیشرفت

الگوی عملکردی و رفتاری ما در مجموعه دو امضا، برای ایجاد بستری مناسب جهت فرصت‌های شغلی برنامه‌ریزی شده است. ما در دو امضا معتقدیم که هر فرصت شغلی که در مجموعه ایجاد می‌شود، موقعیتی طلایی برای ما است تا استعداد‌های شخصی و سازمانی را شکوفا کنیم. فرصت‌های شغلی در هر سازمانی اگر با استراتژی رشد ما و اهدافمان هماهنگ باشند ما به راحتی می‌توانیم پله‌های ترقی را طی کنیم.

 

روند استخدام در مجموعه دو امضا

روند استخدام در مجموعه دو امضا

 

عناوین شغلی و فرصت های شغلی دو امضا
عناوین و فرصت های شغلی در مجموعه دو امضا

دوستان عزیز در صورت تمایل به همکاری و دریافت اطلاعات بیشتر لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. اطلاعات تکمیلی برایتان ارسال می‌شود.

 

[gravityform id=”6″ title=”true”]